inside_banner

מדרסים לנעלי עקב - הדרך לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה...

מאמרים » מדרסים
 

מדרסים לנעלי עקב

הגוף שלנו הוא יחידה שלמה ומושלמת אשר מתפקדת בצורה מיטבית והרמונית. שימוש בנעלי עקב קצת עוצר את ההרמוניה הזאת, אבל אל דאגה, מדרסים לנעלי עקב המותאמים אישית לכל נעל ונועלת, מקלים ואף עשויים למנוע חלק ניכר מן הבעיות הצפויות. על כפות הרגליים נשען כל גופנו בעמידה ובהליכה. הנעליים בדרך כלל שומרות על כפות הרגליים ותורמות להליכה תקינה. מדרסים המותאים לנעלי עקב הם הדרך להמשיך ליהנות מתדמית נשית וסקסית בד בבד עם שמירה על הבריאות, שגם לה חשיבות גדולה, הומודעות לנושא עולה בשנים האחרונות. האורטופדים המומחים של "פיט סטפ פרו" מבהירים צדדים שונים בסוגיה הבוערת: נעלי עקב כן או לא. ובעיקר איך.

יש נזקים?
הרבה מקומות בגוף עשויים להיפגע כתוצאה מנעילת נעלי העקב. מעבר לכפות הרגליים, השוקיים הברכיים והגב נמצאים גם הם בסכנה, ואפילו עד לשכמות ולצוואר מגיעים נזקי ההליכה. נוספת העובדה שמנעלי עקב אפשר ליפול בקלות, ומצטברים גם נתונים על עיוותים שונים שעשויים להיגרם בכף הרגל כתוצאה מהליכה בנעלי עקב, כאבים שנגרמים בכריות כפות הרגליים. בקיצור, לא פיקניק.

לא לנעול או לא לנעול
קשה להגיד לנשים רבות לא לנעול עקבים כאשר הם מחמיאים למראה החיצוני ולדרישה האופנתית. לעומת זאת, אפשר להקפיד לנעול מדרסים לנעלי עקב, אשר עושים את העבודה הבריאותית "בסתר", כאשר מבחוץ את נראית קלילה וחסרת מדרסים כפרפר.

לא רק חסרונות
מחקר מפתיע אשר פורסם במגזין של איגוד האורולוגים האירופאי ועסק בנעלי עקב, מצא כי ההליכה בנעלי עקב תורמת לחיזוק רצפת האגן, ובכך מונעת צניחת הרחם, מסייעת לשליטה בסוגרים ומסייעת לתפקוד מיני תקין!

שורה תחתונה
הפתרון הוא לנעול נעלי עקב בצורה מאוזנת ומודעת, עם מדרסים לנעלי עקב אשר מותאמים אישית לכל נועלת, לצורת הרגל שלה, ולסוג וצורת הנעל שלה. כך מובטחים שמירה על היציבה, איזון לחצים ותמיכה נכונה בעמודי התווך הנאמנים של הגוף- כפות הרגליים. המדרסים מוכנים אחרי לקיחת מידה, על ידי חבישת גבס של הנעל ולקיחה בחשבון של צורת הנעל העיקרית של הנועלת. וכך, לאחר שבועיים לכל המאוחר מרגע המדידה, יכולה כל נועלת לנעול בלי לסבול.