מדרס כריסטוף מטזלדצר

כריסטוף מטצלדר, בלם העבר של ריאל מדריד ונבחרת גרמניה, חתם על שותפות עם רשת ישראלית גדולה – המרכז האורטופדי לבריאות כף הרגל FIT STEP PRO

שיתוף הפעולה כולל ייצור ושווק מדרס חדש בישראל הנושא את שמו של מצלדר

כריסטוף מטצלדר, בלם העבר של ריאל מדריד, דורטמונד ונבחרת גרמניה, וכיום חלק מבעלי חברה למדרסים, חתם על שותפות עם המרכז האורטופדי לבריאות כף הרגל FIT STEP PRO, רשת ישראלית לה יש כ-20 סניפים ברחבי הארץ.

השותפות כוללת ייצור ושווק מדרס חדש הנושא את שמו של מצלדר, אשר יושק בגרמניה, ספרד וישראל. מאחורי מצלדר קריירה בינלאומית מפוארת לצד פציעות קשות, שקירבו אותו לתחום לאחר פרישתו. בשיאו, מצלדר היה בלם הנבחרת הגרמנית, שהעפילה לגמר הגביע העולמי 2002 וסיימה שלישית בטורניר הגביע העולמי 2006.

FIT STEP PRO, שהוקמה ב-1956, קיבלה בלעדיות על המוצר בישראל. מדובר בחברה המתמחה בייצור ומכירת מדרסים ייעודיים – פרי פיתוחה של הרשת –  עבור ספורטאים מקצוענים וחובבים, ובכלל עבור אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות שונות.

רוני יעקב, מנכ"ל הרשת, נפגש עם מצלדר בכנס לאורטופדיה וספורט בלייפציג: "אנחנו שמחים וגאים על כך שמצלדר בחר בנו להשיק בישראל את המוצר החדש, המהווה פריצת דרך, ולהשתמש בטכנולוגיה שלנו בתחום הכדורגל. זה לא מובן מאליו שהגרמנים חולקים את הידע האיסטרטגי שלהם בנושא, וזה מה שגרם לכדורגלנים ישראלים המשחקים באירופה להגיע אלינו כדי להכין מדרסים".

בין הכדורגלנים שבחרו רק לאחרונה ב FIT STEP PRO , ניתן למצוא, למשל, את איתי שכטר מהפועל תל אביב, תמיר כחלון ומשה אבוטבול – משורות מחזיקת גביע המדינה הפועל קרית שמונה, הלגיונרים מבלגיה – לירוי צעירי וגל שיש, ברק לוי – שוער מכבי תל אביב, ניר מנצור, שעבר מהנוער של ריאל מדריד לפאנאתינאיקוס ועוד. המוצר החדש הוא פרי פיתוח של ידע גרמני עם טכנולוגיה ישראלית, המעבדת קרבונים ופולימרים. הצוות המקצועי של FIT STEP PRO כולל פיזיותרפיסטים בכירים, שעבדו עם מועדוני ספורט מובילים באירופה, רפלקסולוגים בכירים, אורתוטיסטים, ספורטאים פעילים וספורטאי עבר, מעצבי חומרים ועוד.

FIT STEP PRO חתומה על הסכמי בלעדיות עם חברות מובילות נוספות – בגרמניה ובמדינות אחרות – המסדירים ייבוא, ייצור ושיווק מדרסי MARATHON PRO ומוצרים נוספים המשרתים רצים מקצוענים וחובבים. בישראל, החברה מעניקה שירות לכ-35 אגודות וארגוני ספורט שונים, בהם: איגוד הטניס, האקדמיה של נבחרת ישראל בכדורגל נשים, א.ס. רמת השרון כדוריד, רמת חן נשים כדורסל, המרתוניסט אסף בימרו ועוד.

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ