מכון אורטופדי

שתף כתבה:

מכון אורטופדי

בעיות אורטופדית הפכו לאחת הבעיות הנפוצות ביותר של המין האנושי בשנים האחרונות. כאשר מדובר בפגיעות טראומטיות בגוף, או מצבים כרוניים מתמשכים מומלץ לפנות אל גורמים מוסמכים כמו מכון אורטופדי מורשה, המעסיק אורטופדים מקצועיים ומוסמכים ומצויד בציוד חדיש ומודרני, לקבלת הטיפול האופטימלי. הצוות המקצועי של רשת המכונים האורטופדיים פיט סטפ פרו, המרכז האורטופדי הגדול בארץ, מסביר על הבעיות האורטופדיות הנפוצות וכיצד יש לטפל בהן.

למה זה קורה לנו
רובנו חשופים לפגיעה אורטופדית בשל יציבה לא נכונה, ישיבה לא טובה, נעילת נעליים לא מתאימות, שעת רבות של עבודה מול מחשב, או ביצוע פעולות חוזרות ונשנות בצורה לקויה. הרגלים אלה נעשים לנו טבע שני ללא שנרגיש בדבר, וגורמים לפגיעה מתמשכת במערכת השלד. לעיתים הפגיעה נגרמת בשל תאונה או בעיות גנטיות, ואינם בשליטתנו. כך או כך, כדאי לגשת אל מכון אורטופדי בשלב כמה שיותר מוקדם בכדי לעצור את התדרדרות המצב.

הבעיות הנפוצות
כנראה שהבעיה האורטופדית הנפוצה ביותר היא הפלטפוס – כף רגל שטוחה, ללא הקימור הטבעי שאמור להיות בה. הפלפטוס, ומצבו ההופכי- אולפוס, כשהקשת גבוהה מדי, יכולים להוביל ליציבה לא נכונה, בעיות גב, צואר ועמוד שדרה, וכן לכאבים עזים בכף הרגל עצמה בגלל חלוקת עומס לא נכונה וקושי בנשיאת משקל הגוף. בהיעדר טיפול, הסבל הולך וגדל, וחבל, שכן דווקא בשתי בעיות אלה הטיפול יחסית פשוט.

הטיפול הפשוט
במקרים של פלטפוס ואולפוס, שהם המקרים השכיחים ביותר, ניתן לטפל בקלות בעזרת מדרסים מותאמים אישית. המדרסים מותאמים במכון האורטופדי לכל כף רגל בנפרד, כך שהם מעניקים את התמיכה הנדרשת לרגל. אם מדובר במצב שנמשך זמן רב ללא טיפול, ייתכנו בעיות גב שיצריכו טיפולים נוספים, אבל המדרסים מפסיקים את הכאבים האיומים בכף הרגל ומונעים התדרדרות של המצב.

הטיפול המורכב
אם נוצר, כאמור, נזק מצטבר לעמוד השדרה, ייתכן ויש צורך בטיפולים נוספים. מכון אורטופדי טוב ידע להפנות כל אדם לטיפול הדרוש לו, בין אם מדובר בהתאמת מדרסים, פיזיותרפיה, נעליים טובות, תמיכה של סד, תחבושת אלסטית, חגורת גב או עזרים נוספים שיכולים להקל על הגוף ולמנוע התדרדרות. את מרבית האביזרים ניתן לרכוש במכון עצמו, לפי הפניה מאורתופד, ובחלקם ניתן גם שירות של בדיקות אורתופדיות מלאות.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ