האם מדרסים יכולים לשפר את אורח החיים?

שתף כתבה:

האם אתם זקוקים למדרסים או רפידות, ומה ההבדל בינהם

מדרסים הם אמצעי לשיפור אורח החיים, והם מונעים כאב ולחץ על הרגליים והגב. המאמר יפרט כיצד המדרסים יכולים לשפר את חייכם מהקצה לקצה.

מדוע חשוב וכדאי לעשות שימוש במדרסים?

מדרסים בנעליים משפיעים על כאבים בכפות הרגליים בבוקר. לא מעט אנשים סובלים מכאבים ברגליים כתוצאה מעמידה ממושכת, ספורט מאומץ, השמנת יתר, מבנה אנטומי לקוי של כפות הרגליים או סוכרת המשפיעים גם על הקימה בבוקר מהמיטה. את המדרסים בונים באמצעות טכנולוגיה ייחודית בה עושים שימוש בסורק אלקטרוני ויציקת גבס בהתאמה לכפות הרגליים. למעשה, מדרסים בהתאמה אישית נבנים לפי מידות כפות הרגליים ומעניקים לאדם הנועל אותם הקלה מכאבים יום יומיים. מעבר לכך, הרגליים נושאות את משקל הגוף בצורה מאוזנת, הן יציבות יותר ושומרות על בריאות ואורח חיים תקין.

כיצד מטפלים בכאב רגליים?

מדרסים לעבודה ולספורט יקלו על כאבים ברגליים ויעניקו תחושת נוחות ואוורור לרגליים. אך ישנם טיפולים נוספים כמו דיקור סיני המוכחים כיעילים להפחתת הכאב ומשתלבים נהדר עם המדרסים. אנשים החשים חולשה ברגליים או כבדות ולעיתים בליווי של קור או חום, תחושת נימול וכאבים חדים יימצאו הקלה משמעותית באמצעות טיפול כזה. הדיקור משתנה על פי מיקום וסוג הכאב. אנשים המתלוננים על שריפה בכפות הרגליים או שרירים תפוסים באזור זה בעת מנוחה, יטופלו בשיטת דיקור שונה. הטיפול מסייע בעיקר לסוכרתיים ולכאבים נוירופתיים הנובעים מחוסר איזון של האיברים בגוף. בנוסף, סיוע של פיזיותרפיה ומתיחות עשוי להקל גם הוא על הכאבים.

התאמת המדרסים לילדים

כאשר ילדים מתחילים ללכת מגיל צעיר ובערך עד גיל 4, המבנה האנטומי של כפות הרגליים שלהם אינו בשל ולעיתים נראה שהם סובלים מפלטפוס כי הקשת שלהם שטוחה. בנוסף, ילדים ההולכים על קצות האצבעות עלולים לסבול מכאבים או דלקות מכיוון שהקשת בכפות הרגליים גבוהה וכל המשקל נישא על אזור העקב. אבחון של רופא והפנייה עבור מדרסים לילדים יעזרו למזעור נזקים בעתיד. במידה ולא מטפלים בבעיות אנטומיות הילדים עלולים לחוש קושי נפשי ולכן החשיבות של הטיפול רבה. המדרסים לילדים מגוונים ולפיכך יש להתאים אותם באופן אישי. ישנם ילדים הזקוקים למדרסים עם דפנות גבוהות וכאלו הזקוקים למדרסים גמישים ורכים יותר.

התאמת המדרסים לנעלי ספורט

אנשים המרבים לעסוק בספורט מתאימים מדרסים לנעלי ספורט המתאימות לסוג הפעילות אותה הם עושים. המדרסים צריכים להתאים לנעלי כדורגל שהן יותר צרות כך שהחלק הקדמי והאחורי שלהם יהיה דק יותר. לעומת זאת המדרסים לנעלי כדורסל או ריצה יהיו בנויים אחרת. כאשר המדרסים מותאמים אישית, הם נבנים לפי צורת הרגל ומאזנים את המשקל הנישא על הרגליים. חוסר התאמה יכול להוביל לנזקים, פציעות ומעידות. לסיכום, אין להתפשר על איכות המדרסים. יש להתאים אותם בקפידה ולהחליפם כאשר הם מתבלים. 

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ