החשיבות של מדרסים לספורטאים – לעשות ספורט בלי לפגוע בגוף

שתף כתבה:

ספורטאים רבים ברחבי העולם סובלים מבעיות יציבה כאלו או אחרות, מדובר בבעיות אשר יכולות לגרום לפציעות מורכבות, כאבי גב, בעיות כרוניות ואפילו מחלות פנימיות. על מנת למנוע את כל אלו ייצרו מדרסים ואביזרי אורטופדיה אחרים אשר מותאמים אישית לכל ספורטאי או ספורטאית ולמעשה בזכותם הספורטאים יכולים לעשות את מה שהם הכי טובים בו ללא שום חשש.

חשוב להדגיש כי ככל שתהליך התאמת המדרסים קורה בשלב מוקדם יותר כך ניתן לזהות את הבעיה מוקדם יותר וכמובן קל יותר למנוע הידרדרות במצב. כיום ברחבי העולם בכלל ובישראל בפרט, אפשר בהחלט לומר שמספר הספורטאים אשר משתמשים במדרסים מותאמים עולה מדי שנה וכיום רוב הספורטאים עושים שימוש קבוע בכל אימון במדרסים.

להפיק את המיטב מהפעילות הספורטיבית

בנוסף למניעת פציעות והחמרה במצב למדרסים יש עוד תפקיד חשוב ביותר והוא להפוך את הספורטאים אשר משתמשים בהם לטובים יותר ולגרום להם להוציא מעצמם את המקסימום שהם מסוגלים. כיצד המדרסים עוזרים לספורטאים להוציא מעצמם יותר אתם שואלים? יש לכך תשובה מאוד פשוטה- ברגע שהספורטאי או הספורטאית מרגיש מוגן ומרגיש הוא יכול לשים את הכאבים בצד הוא פשוט מרוכז במאת האחוזים רק בפעילות עצמה. במצב שבו הספורטאים יכולים להתעסק רק במה שהם יודעים ורק במה שהם אוהבים מבלי לצאת מריכוז בגלל כאבים כאלו ואחרים הם פשוט הופכים לספורטאים טובים יותר.

ליצור שוויון ואיזון על כפות הרגליים

הרגליים שלנו הם הכלי החשוב ביותר בכל פעילות ספורטיבית ולא משנה אם מדובר בכדורגל, כדורסל, כדוריד, כדורעף, טניס, ריצה או כל ענף ספורט אחר. לעיתים בעקבות חוסר איזון או חוסר שוויון בגוף שלנו אנחנו משנים מעט את התנועה הטבעית של הגוף והדבר הזה גורם לכך שהיציבה שלנו מתערערת כי האיזון ברגליים לא נופל על שתיהן באופן שווה.

בדיוק כדי למנוע את חוסר האיזון הזה הגיעו המדרסים בהתאמה אישית לחיינו ולמעשה התפקיד שלהם הוא לאפשר לגוף להיות מונח בצורה יציבה על שתי כפות הרגליים ללא הפרה של האיזון הזה. ברגע שהיציבה מאוזנת וברגע שהרגליים נושאות בנטל באותה רמה אנחנו פחות חשופים לפציעות, פחות חשופים לכאבים ופחות חשופים לתנועות לא רצויות.

עוד דרכים לעזור לגוף במהלך הפעילות הספורטיבית

מלבד המדרסים והאביזרים האורטופדיים שיכולים לעשות עבורנו קסמים של ממש במהלך הפעילות הספורטיבית יש עוד דרכים להפיק יותר מהריצה, ההליכה, הרכיבה או כל פעילות אחרת שאנחנו מבצעים. גיינרים מומלצים לספורטאים זו אחת הדרכים לעלות מסת שריר, לתת לגוף אנרגיה זמינה, לגרום להתאוששות מהירה ולהכין אותנו לאימון הבא בצורה הרבה יותר טובה. גיינרים לעליה במסה הם כבר מזמן מוצרים שנמצאים בכל חדר כושר, בכל פארק, בכל חוף ים ובכל מקום שבו יש ספורטאים מתחילים או מקצועיים שלא מסתפקים במועט ודוחפים את עצמם עד קצה גבול היכולת.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ