חשיבותם של מדרסים אורתופדיים

שתף כתבה:

חשיבותם של מדרסים אורתופדיים

רבים נזכרים להצטייד במדרסים רק כאשר מתעוררת בעיית מפרקים או נוצרת תחושת כאב, אבל למדרסים יש תרומה רבה גם במניעת הופעת כאבים והם מסוגלים לשפר איזון, יציבות ותנועה. מדרסים מתאימים מאוד בעת ספורט וכל פעילות יומיומית והם למעשה סופגים את זעזועים, מפזרים לחץ ויכולים לסייע בבעיות ברכיים, גב תחתון, ירכיים, לשפר את תנוחת כף הרגל ולהגן על הרגליים.
למדרסים אורתופדיים השפעות חיוביות לטווח הארוך על כפות הרגליים והגוף כולל יציבה והליכה טובה יותר. מדרסים מפחיתים מצב של שקעי שוק, מייצבים את הקרסוליים, עוזרים בהפחתת כאב במפרק ומפחיתים מצב של עייפות או כאבים בהליכה ועמידה ממושכת. הם גם מספקים תמיכה ומתאימים גם בהתמודדות עם בעיות של חוסר איזון ובדלקות שונות. 


היסודות להליכה ובריאות טובה טמונים בכפות הרגליים וכדי לגשר על הפער בין הקרקע לכף הרגל משתמשים במדרסים אורתופדיים. 

איך מדרסים מסייעים בהתמודדות עם שחיקת סחוס?


חשוב לבחור מדרסים אורתופדיים מומלצים שבכוחם לתרום לשיווי המשקל ויישור הגוף תוך הפחתת לחץ מיותר. חשוב מאוד להתאים את המדרסים בהתאמה אישית לאחר מדידה או סריקה דיגיטלית של כפות הרגליים, כי לכל אחד יש כף רגל מעט שונה וצרכים אחרים, מידה וחומרים שיכולים להתאים לו. מדרסים נכנסים לפעולה ומעניקים בסיס טוב יותר להליכה או פעילות כך שהמשקל מתחלק באופן שווה יותר לאורך כף הרגל. 


ניתן לשפר מצבים בריאותיים רבים באמצעות מדרסים כמו כאבי ברכיים, דלקות וכאבי גב וכן שחיקה בסחוס ודלקת ניוונית במפרק שבאה לידי ביטוי בכאבים ואפילו בהשבתת פעילות. שחיקת הסחוס פוגעת במפרק הברך ו/או הירך ועשויה להגיע למצב של עווית, נפיחות, קשיחות. במצב כזה המטופל יופנה לפיזיותרפיה, הידרותרפיה, עיסוק בספורט כמו רכיבה על אופניים או שחייה, אבל במידה והכאב מחריף והתנועה מוגבלת יתכן שהוא יופנה לניתוח להחלפת המפרק בברך או בירך.
במהלך ניתוח זה מחליפים את האזור הפגוע במפרק במשתל מלאכותי המדמה תנועה טבעית ומחזיק מעמד לאורך שנים. 


ההחלמה מניתוח החלפת מפרק כרוכה לרוב בשיקום שכולל החלפת תחבושות, תרגול נשימות ותרגילי פיזיותרפיה עד שהמטופל חוזר לשגרה תוך כדי תהליך השיקום שנועד לאפשר לו להסתגל ולתפקד עם המשתל המלאכותי. לאחר ניתוח החלפת מפרק מומלץ להצטייד במדרסים כדי לשפר נוחות, להפחית עייפות ולשמור על הביצועים. חשוב לבחור מדרסים שיתאימו למי שעבר ניתוח החלפת מפרק בהתאם לצרכים ולסגנון החיים – אם למשל הוא מתעתד לעסוק בפעילות גופנית ספציפית, אילו נעליים הוא מרבה לנעול וכדומה.

ייעוץ מקצועי בדרך למדרס האולטימטיבי


קיימים כאמור מדרסים מסוגים שונים כך שאפשר לקבל ייעוץ בנוגע למדרס האולטימטיבי: מדרסים ייעודיים לבעיות נפוצות דוגמת הלגוס ולגוס, כאבי גב תחתון ודורבן ברגל, מדרסים לנעלי ספורט ממגוון סוגים וענפים כמו כדורסל, טניס וכדורגל, מדרסים לעבודה ומדרסים ייחודיים לילדים בין אם מדובר בילדים עם בעיות כמו פלטפוס וכדומה התומכים גם בגדילה תקינה של כפות הרגליים. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מאפשרת פיתוח וייצור של מדרסים בסטנדרטים גבוהים מאוד תוך התאמה לבעיות אורתופדיות ועבודה עם אנשי מקצוע כמו רפלקסולוגים, פיזיותרפיסטים ומעצבי חומרים ליצירת המדרסים המתקדמים והיעילים ביותר. 


מדרסים יכולים למנוע ולהקל על שחיקת סחוס וגם מי שעבר ניתוח החלפת מפרק ברך חלקית או מלאה או החלפת מפרק ירך ימצא במדרסים אורתופדיים את התמיכה לה הוא זקוק על מנת לשמור על שגרה בריאה ויציבות טובה יותר. אל תתפשרו על האיכות ועל השירות המקצועי וחפשו את הסניף הקרוב לביתכם על מנת לבצע מדידה ולהזמין את המדרסים הנכונים עבורכם בשלב זה בחיים. 

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ