חשיבות נעילת נעלי ספורט עם מדרס לבעלי נכות

שתף כתבה:

מרגישים כאב חד בכף הרגל עם הקימה בבוקר? אולי מדובר בדורבן בעקב !

נעלי ספורט עם מדרס הם בגדר המלצה לאנשים ללא בעיות רפואיות אך עשויות להיות חובה עבור אנשים עם נכות שונות. כמובן שהדבר קשור בסוג הנכות ובמאפיינים שלה, אולם ניתן לומר שמדובר באפשרות של ממש לשפר את איכות החיים. רוצים לדעת כיצד? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה.

הקלה בכאבים כרוניים

אנשים אשר חלוקת המשקל שלהם נפגעת בגלל סוג הנכות שלהם, עשויים לסבול מכאבים רבים בגפיים ובגב. למעשה, בלא מעט מקרים, אנו רואים שחלק מהגפיים עלולים לשאת בנטל של כל הגוף ולכן חשוב לבחור בנעלי ספורט עם מדרסים אשר יתמכו בכך באופן אופטימלי. ראוי לציין שהדבר מצריך בדיקות מקדימות והתייעצות עם בעלי מקצוע מתחום השיקום אולם זוהי בהחלט אופציה שיותר מכדאי לשקול.

שמירה על זרימת הדם התקינה

תמיד חשוב לשמור על זרימת דם תקינה אולם כאשר יש מגבלה, הדבר חשוב פי כמה. לכן בנוסף לטיפולי פיזיותרפיה ופעילות שיקומית אחרת – אנשי מקצוע רבים ימליצו לכם לנסות גם מדרסים ונעליים איכותיות. בצורה זו, תעניקו לכפות הרגליים מעטפת איכותית אשר תעזור לשמור על זרימת דם תקינה באזור הגפיים התחתונות. אגב, שווה לשים לב גם לסוג החומרים שמהם עשויות הנעליים ולעדיף נעלי ספורט נוחות.

בטיחות כאשר אתם צועדים

במידה והנכות מאפשרת לכם לצעוד ולזוז ממקום למקום, חשוב לבחור בנעלי התעמלות ומדרסים אשר יאפשרו לכם להשיג אחיזה איכותית. כך שגם אם אתם נמצאים רוב היום על כיסא גלגלים ומתניידים בעזרת קלנועית, חשוב שברגע שאתם עומדים – אתם תהיו יציבים. אגב, נסו להפחית מהשימוש בנעלי בית במקרים שבהם ניתן, משום שהם פשוט פחות יציבות ועלולות לגרום לנפילה בשימוש תכוף מחוץ לבית.

נוחות מקסימלית 

נוחות היא שם המשחק כאשר מדברים על בעלי מגבלות בריאותיות, נכים ואנשים אשר נמצאים בשיקום. לכן, יותר מכדאי לשקול להוסיף לנעלי ספורט אשר מצוידות במדרסים איכותיים ללוק שלכם וליהנות מנוחות מקסימלית בכל רגע. שימו לב גם שנוח לנעול ולסגור את הנעליים ובדקו כמה זמן התהליך לוקח לכם או למלווה שלכם. לבסוף, בחרו באופציה הנוחה ביותר בעבורכם.

הפחתת ההזעה בכפות הרגליים

עוד אלמנט אשר חשוב לשקול הוא עניין ההזעה. בחירה בנעליים אשר עשויות מבדים נושמים ומדרסים אשר עשויים מחומרים טובים, יכולים למזער את ההזעה בכפות הרגליים ואת תחושת אי הנוחות הנובעת מכך למינימום. זהו עניין חשוב לכלל האוכלוסייה אך הוא בגדר חובה עבור נכים אשר לא חולצים את הנעלים בתכיפות גבוהה ונאלצים לסבול מהזעה מרובה.

לסיכום, אין ספק שנעלי ספורט ומדרסים איכותיים יכולי להקל על נכים ובעלי מוגבלויות בתפקוד היום יומי. גם במצבים שהפגיעה נובעות מבעיות בעמוד השגרה וגם במצבים אשר העניין מקומי או ראומטי, למדרסים ולנעלי הספורט יש אפשרות לשדרג את איכות החיים.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ