מדרסים – איכות חיים בכפות רגליך

שתף כתבה:

מדרסים – איכות חיים בכפות רגליך

מדרסים הם כלי הכרחי לספורטאים מקצוענים ולאנשים שעוסקים בפעילות מאומצת

רובנו מסתובבים רוב היום עם נעליים סגורות ומוצאים עצמנו עומדים שעות רבות אם זה במסגרת עבודתנו בתור לסופר ולבנק או פשוט שוטפים את הבית ורצים אחרי הילדים. אין ספק שבמרוץ החיים אנו זקוקים לנעל נוחה ובריאותית שתיתן תמיכה מלאה לכף הרגל. לשם כך, פתרון נוח יעיל וקל הוא שימוש במדרסים.

מדרסים משמשים אנשים רבים החל מספורטאים מקצועיים וחובבנים וכלה בצעירים או מבוגרים החשים כי תמיכה אורטופדית נוספת תיתן להם תחושה נוחה יותר וכן תשמש כטיפול מונע לבעיות עתידיות. צוות המומחים של פיט סטפ פרו (Fit Step Pro) הרשת האורטופדית המובילה בישראל לבריאות כף הרגל, נותנים מספר טיפים לבחירת המדרסים הטובים ביותר.

מי זקוק למדרסים?

אנשים העוסקים בספורט מתמשך ומאמץ גופני המלווה בחוסר תמיכה נכונה זקוקים בראש ובראשונה למדרסים. כמו כן, גם חיילים או מבוגרים וצעירים המרגישים עומסים ולחצים שונים בכפות הרגליים ובגב, הנפגע העיקרי מהזעזועים היומיומיים שעוברים אליו דרך מערכת העצבים היישר מכפות הרגליים.

מדרסים משמשים כטיפול מונע וגם כטיפול רפואי הנפוץ ביותר בעזרת ייצוב כף הרגל במקומה ובכך שומרים על בריאותה ותקינות כלל הגוף.

מדרסים לפוטבול

מניעת הכאב

בזמן הליכה, עמידה, קפיצה וריצה מופעל לחץ רב על על כפות רגלינו הנושאות בכל המשקל של גופנו, דבר שמביא עימו לעיתים רבת תופעות ובעיות שונות החל מדלקות, שברים ונקעים ועד קרעים וצורך בניתוחים בגידים. אנשים רבים אינם מודעים למעמסות שהם יוצרים על כפות רגליהם ואינם חשים בצורך לשמור ולהגן עליהן.

בנוסף ללחצים על כפות הרגליים ולחוסר יציבה בהליכה ובעמידה ישנן בעיות תורשתיות ומולדות המגדילות את הבעיות ואת הכאב של כף הרגל ואזורים נוספים בגוף, כגון פלטפוס או בליטה של הבוהן מעצם הבסיס, במקרים שכאלה מומלץ לשקול שימוש במדרסים אשר יקל מאוד על התופעה ועל תופעות נלוות לכאב.

מדרסים בהתאמה אישית חייבים להבנות על ידי איש מקצוע לפי כף הרגל ולפי רצון הלקוח שכן יש מספר סוגים של מדרסים. מדרס הנעשה על ידי מקצוען יקטין את הכאב ויגדיל את בלימת הזעזועים,ייתן תמיכה מלאה לכף הרגל ויעניק יציבה נכונה.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ