מדרסים – מהו מדרס ואילו סוגים יש

שתף כתבה:

מדרסים – מהו מדרס ואילו סוגים יש

בחירת מדרסים נכונים לאיכות חיים טובה

בריאות הגוף שלנו מושפעת מגורמים רבים – תזונה, יציבה, אורח חיים, שינה ועוד. כל אלה ורבים אחרים הם משתנים התורמים או מזיקים לנו, וכל שינוי שנבצע באחד מהם עלול להזיק, או יכול לשפר את מצבנו.

כפות הרגליים שלנו הן חלק מהותי במשוואה הזו, כיוון שהן הבסיס לייצוב של הגוף כולו. במקרים בהם יש בעיות הקשורות במנח של כפות הרגליים, מדרסים הם הפתרון האידאלי עבור הסובלים מהן.

מהו מדרס ולמה הוא משמש

כשמרגישים שההליכה היא לא נכונה, כשמתעקמת הרגל לעיתים קרובות, כשבגיל קטן ההליכה הייתה לא נכונה, שרצים אבל הרגל לא מתאימה לריצות או לנעלי הספורט, או אפילו שחשים בכאבי גב לא מוסברים, הגיע הזמן ללכת לאורטופד.

מדרס יכול להיות מובנה מחומרים שונים ויש שיטות רבות להכניסו ולהתאימו לכף הרגל. בעזרת האורטופד והידע הרחב שלו בנושאי כפות רגליים, כאבים והליכה נכונה הוא יכול להרכיב את המדרס המושלם לרגל ולאפשר הליכה נכונה, ריצה מושלמת, אימון קל בלי בכלל להרגיש את המדרס על הרגל.

מדרסים לריצהאילו סוגים של מדרסים קיימים

בגלל הסוגים הרבים לבקשות למדרסים כמו מדרסי ריצה, מדרס לשחקני ספורט ועוד נבנו סוגי מדרס שונים למטרות שונות של בעיות ברגליים ומובנים מחומר מסוים המתאים לכף הרגל. סוגי המדרס העיקריים הם:

1. מדרסי ספורט – עשויים מגומי או חומרים גמישים, מובנים עם בולמי זעזוע וספיגת זיעה. מובנים במיוחד למטרת אימון כושר כלשהו.

2. מדרסי שעם – משמשים בעיקר לנושא מחלת הסוכרת והחולים בה.

לרוב חולי הסוכרת יש את האיסור לדרוך על חומריים מסוג פלסטי או סינתטי ולשם כך המדרס משמש ספיגת זיעה ומורכב מחומר אחר.

3. מדרס דינמי – מדרס זה עשוי מחומר הפולימרים בעזרת שכבות ייחודיות ומטרתו היא לספק את כל תחומי הספורט ופעילותו. ללא מעט אנשים יש בעיות שונות ברגליים כמו הליכה לא נכונה, התעקמות הרגל בתדירות גבוהה, כאבים בברכיים ובגב ועמידה לא יציבה.

מדרסים נועדו לשפר את ההליכה, העמידה והריצה בעזרת חומרים מסוימים המותאמים לרגל. סוגי המדרסים הם רבים ולבישתם היא נוחה ובלתי מורגשת.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ