מדרסים: מורה נבוכים

שתף כתבה:

מדרסים: מורה נבוכים

מדרסים הופכים לאט לאט לאחד מהאמצעים הפופולאריים ביותר למניעת כאבי גב, ברכיים וכפות רגליים

מדרסים הופכים לאט לאט לאחד מהאמצעים הפופולאריים ביותר למניעת כאבי גב, ברכיים וכפות רגליים. בשל היתרונות הברורים שלהם: מחיר נמוך, נוחות שימוש מקסימלית ומענה מצוין לבעיות הרלבנטיות.  בכל זאת, עדיין לא כולם יודעים מהם בדיוק המדרסים ואיזה סוג כדאי לקנות. מומחי האורתופדיה של רשת המכונים האורתופדיים המובילה בישראל, פיט סטפ פרו, מגישים את מורה הנבוכים למדרסים.

מהו מדרס ?

מדרס הוא רפידה אורתופדית המונחת בתוך הנעל ומעניקה לרגל את התמיכה הנדרשת, בהתאם לבעיה שאובחנה. את המדרסים יש להתאים באופן אישי לכל כף רגל כדי לקבל את התמיכה הנכונה הדרושה לגוף וכדי לקבל מענה אמיתי לבעיות הפיזיות השונות שעשויות להיגרם כתוצאה מהבעיות בכף הרגל.

מטרת המדרסים

שימוש במדרסים משפר את היציבה, מעניק תמיכה לרקמות הרכות בכף הרגל, בולם זעזועים ועוד וכתוצאה מכך הם מפחיתים ואף מעלימים, כאבים שונים בכף הרגל, כאבי מפרקים שונים, כאבי ברכיים, כאבי גב וצוואר ואף בעיות שונות הנגמרות כתוצאה מלחצים על איברים פנימיים בשל יציבה לא נכונה.

מי צריך מדרסים

כפי שציינו בתחילה, כמות האנשים הנעזרים במדרסים הולכת וגדלה הודות למודעות ההולכת וגוברת ליתרונותיהם הרבים ויותר ויותר רופאים ממליצים על שימוש במדרסים כתחליף להליכים פולשניים כמו ניתוחים. קשת הבעיות בהם מטפלים מדרסים היא גדולה:

  • פלטפוס, כאשר קשת כף הרגל אינה גבוהה דיה.
  • אולפוס, כאשר קשת כף הרגל גבוהה מדי.
  • דורבן העקב, הגורם לכאבים עזים בדריכה ולאחר מנוחה.
  • למניעת שברי מאמץ ושברי הליכה אצל ספורטאים, חיילים ומי שמפעיל עומסים גדולים על כפות הרגליים.
  • להקלה על בעיות הנגרמות בשל סכרת, לדוגמא, או מחלות מפרקים, ולמניעת פצעים וכיבים בכף הרגל.

מדרסים לריצהאיך בוחרים מדרסים

כפי שציינו כבר, המדרסים צריכים להיות מותאמים לכף הרגל ולבעיה הספציפית ממנה אתם סובלים כדי לתת את המענה הנכון. מכאן ברור שאין טעם לרכוש מדרסים מוכנים מראש בפארמים, לדוגמא, אלא צריך ללכת לאורתופד מומחה כדי לאבחן את הבעיה ולהתאים מדרסים.

ניתן לגשת לרופא בקופת חולים או לאורתופדים העובדים במכונים השונים, היכולים להפנות אתכם ישר להתאמת המדרסים במקום, ולקצר עבורכם את הדרך אל הפתרון ולהקלה משמעותית בכאבים.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ