סובלים מבעיות גב וכף רגל – מדרסים הם הפתרון האולטימטיבי עבורכם!

שתף כתבה:

סובלים מבעיות גב וכף רגל – מדרסים הם הפתרון האולטימטיבי עבורכם!

מדרסים הם הפתרון האולטימטיבי לבעיות ברגלים ותורמים לאיכות חיים

רבים מכם בוודאי מכירים את התופעות של כאבי גב וכף רגל, הכאבים הם איומים ותמיד הם תופסים אתכם ברגע הלא מתאים… היום כבר לא צריך לסבול יותר, אפשר להתאים לכם מדרסים ואלו יהוו עבורכם את הפתרון האולטימטיבי לכל בעיות הכאבים שלכם.

מדרסים וכאבים בכפות הרגלים

הכאבים בכף הרגל ובגב שלכם נובעים בעיקר מעמידה לא נכונה, מיציבה לא נכונה וכן מדריכה לא נכונה על כפות הרגליים שלכם. על מנת להתאים לכם מדרסים – פעולה זו צריכה להיעשות באופן אישי, מכיוון שאין כף רגל דומה האחת לרעותה בין בני האדם ונדרשת התאמת מדרך מדויקת. כדי שתוכלו לאמץ לכם הרגלי הליכה בריאה ומאוזנת, עליכם לאזן בין שתי כפות הרגליים שלכם ואת זאת תעשו על ידי התאמה של מדרס מובנה לכפות הרגליים שלכם.

מדרסים לספורטאיםמדרסים ואוכלוסיה מבוגרת 

אצל האוכלוסייה היותר מתבגרת – קשה לגוף להתמודד עם העומס ועוד יותר קשה לו להחלים מפציעה, אך אנו בכל זאת ממליצים לכם לעסוק בפעילות גופנית, הן לשיפור מצבכם הנפשי והן לשיפור מצבכם הפיזי. עליכם לשמור על זהירות מרבית, התאמת מדרסים אשר יתאימו באופן מדויק לכפות הרגליים שלכם ושיתמכו בגוף שלכם בצורה מיטבית ולנעול נעליים מותאמות באופן אישי.

מדרסים ומחלות עצם

אחת התופעות הנפוצות באוכלוסייה המתבגרת היא בעיית הפרקים, מחלת אוסטאופרוזיס. היא נוצרת עקב שחיקת הסחוס ויכולה לגרום לכאבים ולהגביל את תנועת המפרק. מצבים אלו מגבילים את ההליכה וכן יוצרים מיני בעיות במפרקים, כגון: ברכיים וירכיים, בעיות בשיווי המשקל, בעיות בהליכה וכדומה. במקרים אלו צריך להתאים מדרס שתפקידו יהיה לתמוך בכף הרגל שלכם – שהרי תמיכה כזו תאפשר תמיכה בגב, ביציבה שלכם ובכל הרגל שלכם.

לנשים בהריון הן סובלות מעודף משקל בתקופה שהן בהריון, הרגליים שלהן מתנפחות ונוצר להן עומס על הגב והרגליים שלהן, ולכן הן צריכות להתאים מדרסים על מנת למנוע נזקים בעתיד.
חברת פיט סטפ פרו הינה מרכז אורטופדי לבריאות כף הרגל והיא רשת האורטופדיה הגדולה והמובילה בישראל, כאשר בבעלותה 40 סניפים ברחבי ישראל. הרימו טלפון כבר עתה וקבלו הצעת מחיר מסודרת אודות מדרסים בהתאמה אישית.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ