מידע בנושא אורטופדיה

שתף כתבה:

מידע בנושא אורטופדיה

אורטופדיה עוסקת, בין היתר, בשברים ובנקעים בגפיים ובאיברים שונים, בזיהומים ובדלקות של העצמות והשרירים

אורטופדיה, המכונה לעתים גם כירורגיה אורתופדית הינה תחום רפואה רחב העוסק באיתור וטיפול במחלות, ליקויים ופגיעות טראומטיות של מערכות שונות בגוף האדם. כמו מערכת העצמות ומערכת השרירים.

המונח "אורטופדיה" הומצא בשנת 1741 על ידי הרופא הצרפתי ניקולא אנדרי אשר ידוע בפרסום מאמריו בנושא יציבת ילדים וטיפול בבעיות מסוג זה כולל מניעה.

פירוש המילה, הלקוחה מהשפה היוונית, הוא "ילד ישר". המומחים של פיט סטפ פרו, המתמחה בתחום האורטופדיה, מספרים על תחום רפואי זה ועל מגוון הבעיות אותן ניתן לפתור בעזרתו.

מדרסים אורטופדייםבמה עוסקת אורטופדיה

האורטופדיה היא תחום מקיף ורחב ביותר. עם התפתחות האורטופדיה וההמצאות החדשניות בתחום מתגלים עוד ועוד רבדים ותפקודים הקשורים לתחום זה ומושפעים ממנו ישירות או בעקיפין.

תחום האורטופדיה הולך ומתפתח עם השנים ומשפר בצורה ניכרת את איכות חייהם של רבים מהאנשים הסובלים מבעיות גב, שרירים, רגליים, צוואר ויציבה. האורטופדיה עוסקת, בין היתר, בשברים ובנקעים בגפיים ובאיברים שונים, בזיהומים ובדלקות של העצמות והשרירים, ובמגוון מחלות נוספות של השלד ושל השרירים. בנוסף, רפואה אורטופדית עוסקת בפיזיותרפיה ובבעיות יציבה, עמידה והליכה כמו עקמת וגיבנת.

אורטופדיה ומוצריה

כיום, תחום האורטופדיה מפותח למדי וישנם מכשירים שונים ומתקדמים בעזרתם ניתן לבצע בדיקות הדמיה משוכללות לאיתור מומים ופגיעות אורטופדיות שונות ב במערכות השלד, השרירים, כפות הרגליים, הצוואר, הכתפיים ועמוד השדרה. בעזרת מכשירים אלו ניתן לבצע בדיקות מהירות, מדויקות, יעילות וללא עלות גבוהה.

מיותר לציין כי יש לוודא כי מבצעי הבדיקה הם מומחים ומקצועיים בתחומם על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר מהבדיקה שערכת. בין המוצרים האורטופדים הפופולאריים אותם ניתן למצוא במרפאות ובחנויות העוסקות בתחום, קיימות כריות אורטופדיות לתמיכה בצוואר ובגב, כסאות אורטופדיים, מדרסים אורטופדיים לכפות הרגליים התורמים ליציבה נכונה ועוד.

למען הבריאות שלך

בין אם אתה עוסק בפעילות ספורטיבית ובין אם לא, מומלץ לבצע, לפחות אחת למספר שנים, בדיקות הדמיה אורטופדיות ולוודא שיציבתך ומערכות הגוף השונות שלך פועלות באופן תקין.

הבדיקות התקופתיות הללו מאפשרות איתור מוקדם של צורך במוצרי אורטופדיה תומכים ויכולות למנוע נזקים עתידיים רבים. מומלץ להיוועץ במומחים בתחום.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ