מידרסים – למי ולמה

שתף כתבה:

מידרסים – למי ולמה

מידרסים בהתאמה אישית יכולים לשפר את איכות החיים

המידרסים הומצאו לפני כמה מאות שנים, אך רק בעשרים השנה האחרונות הם הפכו לנפוצים בשימוש. כולם שמעו על מידרסים, וכולם יודעים מהם, פחות או יותר. כדי לעשות סדר בתחום, גייסנו את אנשי המקצוע של רשת האורתופדיה המובילה בארץ, פיט סטפ פרו.

מטרת השימוש במידרסים

מטרת השימוש במידרסים היא חלוקה נכונה של משקל הגוף והעומס המופעל על כפות הרגליים. המידרסים תומכים בקשת כף הרגל ובולמים זעזועים, וכתוצאה מכך מפחיתים כאבים שונים במפרקים ובגב, והשימוש בהם אף יכול לפתור בעיות בריאות שונות שנוצרו כתוצאה מיציבה לא נכונה.

מבנה המידרס

המידרסים המודרנים יכולים להיות מיוצרים בשיטות שונות ולהיות עשויים מחומרים שונים. בדרך כלל, מידרסים מורכבים ממספר שכבות, שיחד יוצרות את האפקט המבוקש של תמיכה ובלימת זעזועים. סוג החומרים ואיכותם קובעים את חוזקו של המידרס ואת עמידותו לאורך זמן.

מי צריך מידרסים?

הרבה אנשים זקוקים למידרסים, מסיבות שונות, שהמשותף להם הוא עיוות או בעיה כלשהי במבנה כף הרגל. ישנן בעיות מולדות או גנטיות, וישנן בעיות שנוצרו כתוצאה מעומס גודל מדי על הרגל, או מחלות כמו סכרת ומחלות מפרקים. לספורטאים וחיילים, המפעילים עומס גדול על כפות הרגליים באופן יומיומי, מומלץ להשתמש במידרסים למניעה והגנה על כף הרגל והגוף כולו.

מידרסים בהתאמה אישית

ישנם מדרסים מוכנים, שניתן למצוא ברשתות הפארמים ובחנויות שונות. מדרסים אלה אינם עונים על הקריטריונים שמנינו ואינם מספקים לרגל את התמיכה הנדרשת. למעשה, מדובר בלא יותר מרפידת נוחות. כדי לספק תמיכה ראויה לכף הרגל על המידרסים להיעשות לפי התאמה אישית לאדם, ולכל כף רגל בנפרד.פה נכנס השילוב של מדרסים בהתאמה אישית  ישנן שיטות שונות להתאמת המידרסים לכף הרגל, ובוכלן מתקבלת מעין תמונה תלת מימדית או נגטיב של הרגל, ועל פי תמונה זו נבנה מדרס מותאם אישית.

מקצוענות

כאשר מכינים מידרסים בהתאמה אישית אצל אנשי מקצוע מומחים בתחום, מקבלים מוצר שמבטיח את כל התמיכה הנחוצה לכף הרגל ולגוף, בלימת זעזועים, ריפוד, וכן את שיפור זרימת הדם, ייצוב כף הרגל בצורה נכונה ושיפור היציבה הכללית, ומניעת הופעת יבלות, שלפוחיות ושפשופים שונים בכף הרגל. אם יש לכם כאבים בכפות הרגליים, מוטב שתבדקו את הנושא בהקדם.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ