מרגריטה דורוזון פיטסטפרו מדרסים

שתף כתבה:

מרגריטה דורוזון פיטסטפרו מדרסים

מרגריטה דורוזון לפיטסטפרו מדרסים / ניר שועלי

אל גלריית הכוכבים שנעזרת במדרסי המרכז האורטופדי פיט סטפ פרו נוספה הכוכבת הגדולה ביותר של האתלטיקה הישראלית כיום, מרגריטה דורוז'ון. מדובר על המדורגת 8 בעולם בהטלת כידון, בישראלית הראשונה שניצחה בתחרות במסגרת ליגת היהלום העולמית, ובתקווה גדולה לאליפות העולם שתתקיים בחודש אוגוסט הקרוב בבייג'ין, באיצטדיון "קן הציפור" המפורסם.

מרגריטה ייצגה את אוקראינה באולימפיאדת לונדון 2012, שם לא עלתה מהמוקדמות. סיפור אהבה עם מאמן האתלטיקה הישראלי, אלכסיי בוגוסלבסקי, הביא אותה אל כפר הנוער הדסה נעורים שליד נתניה, שם החלה להתאמן במקביל לחתונה והליך קבלת אזרחות ישראלית.

היה ברור כי דורוז'ון, בת למשפחת אתלטים, היא ספורטאית איכותית, אולם איש לא ציפה לפריצה המדהימה שאירעה לה הקיץ, קצת לאחר שקיבלה דרכון ישראלי. בהתחלה היא הקפיצה את השיא הישראלי בכ-20 מטרים, וזה עוד היה צפוי, אבל בתחרות ליגת היהלום שהתקיימה באוסלו, היא כבר נעצה את הכידון במפת הצמרת העולמית, אבל ממש.

מאז שקופץ המוט אלכס אברבוך, גדול אתלטי ישראל, ניצח בתחרות ליגת הזהב, לא היה הישג כזה. מרגריטה הקדימה באוסלו את שיאנית העולם, ברבורה שפוטאקובה הצ'כית, ועוד שורה של מטילות כידון, שזוללות באופן קבוע את המדליות בתחרויות החשובות, כמו למשל, כריסטינה אוברגפל הגרמניה.

דורוז'ון הטילה את הכידון למרחק 64.56 מטרים, העמידה בכך עוד שיא ישראלי חדש ויוקרתי, וגרפה את הפרס הגדול בבירת נורבגיה. בבאקו 2015, משחקי אירופה, אף אחד כבר לא התפלא כשהיא סיפקה לנבחרת ישראל ניצחון בתחרות הקבוצתית, שבסיומה עלתה ישראל לדרג השלישי באליפות אירופה לנבחרות.

עכשו ממשיכה מרגריטה להסתובב ברחבי אירופה, גם כדי לצבור עוד פרסים, וגם כדי להתכונן אל הארוע הגדול של השנה, בייג'ין 2015. בין לבין קפצה מרגריטה אל אחת מחנויות רשת פיט סטפ פרו כדי להצטייד בתוצרת המובחרת של המרכז האורטופדי, ואמרה: "גיליתי את המדרסים ושאר המוצרים האורטופדיים של פיט סטפ פרו, והם בהחלט חלק חשוב מסיפור ההצלחה שלי".

אחרי בייג'ינג, דורוז'ון כבר תתחיל להסתכל אל המטרה הגדולה ביותר של כל ספורטאי, ריו 2016, המשחקים האולימפיים.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ