סובלים מפציעות ספורט?

שתף כתבה:

סובלים מכאבים בכף הרגל הקדמית? כך תתגברו עליהם!

סובלים מפציעות ספורט או מכאבים בעקבות אימונים מאסיביים או עומסים על הגוף? מתקשים להתמיד בספורט שאתם עוסקים בו, ומרגישים שזה מקשה עליכם נפשית? אתם לא לבד. ספורטאים רבים בארץ ובעולם סובלים מפציעות ספורט שונות, ומההשלכות פיזיות ומנטליות בעקבות האימונים האינטנסיביים שהם עושים. רוצים ללמוד איך להתמודד עם הקושי, ולנתב אותו להצלחה שלכם? המשיכו לקרוא.

איך להתמודד עם פציעות ספורט

אז אם גם אתם סובלים מפציעות ספורט או מכאבים בעקבות אימונים מאסיביים, הנה 3 שיטות שיכולות לעזור לכם להתמודד עם הכאבים והפציעות בצורה נכונה וחכמה יותר:

פיזיותרפיה

הפיזיותרפיה עוסקת באבחון, טיפול ומניעה של בעיות שקשורות לתנועה ולתפקוד היומיומי, וכך גם בשיקום וחזרה לתפקוד אחרי פציעות, ניתוחים או מחלות. כך שפיזיותרפיה היא דרך מעולה ופופולארית במיוחד להתמודד עם פציעות ספורט. את טיפולי הפיזיותרפיה אפשר לקבל במכון ייעודי של קופת החולים, אחרי קבלת הפניה מרופא, או במכונים טיפוליים פרטיים.

דיקור סיני

גם דיקור סיני הוא דרך טובה להתמודדות עם פציעות ספורט או עם כאבים או לחצים בעקבות אימונים מאסיביים שמעמיסים על הגוף. מדובר בדרך טיפול מעולם הרפואה האלטרנטיבית, או ליתר דיוק מהרפואה הסינית, שמאמינה שהמתכון לבריאות פיזית דורש איזון בין הנפש לגוף. הדיקור הסיני יעיל גם להרגעת מתחים ולחצים, ולטענת הרפואה הסינית יש ביכולתו גם אפשרות לשפר או לצמצם את תחושת הכאב. כך שייתכן שאם אתם סובלים מפציעות ספורט, אולי תרצו לנסות דיקור סיני להקלה על הכאבים או להפגת המתחים.

ההרצאה של ירדן ג'רבי

עוד דרך טובה להתמודד עם פציעות ספורט, היא להגיע אל ירדן ג'רבי ההרצאה. בהרצאה, תכירו יותר לעומק את ירדן ג'רבי – ג'ודוקא עבר ישראלית, שהיא הישראלית הראשונה שזכתה להיות אלופת עולם בג'ודו, ושמחזיקה ב-33 מדליות בסבב הג'ודו העולמי. בהרצאה, תלמדו על סיפור חייה המרתק ומעורר ההשראה של ירדן ג'רבי – החל מרגע ההחלטה שלה להתחיל בג'ודו ועד לרגע שהפכה לאלופת עולם. כולל הכישלונות, האכזבות והקשיים שעברה בדרך, עד שהשיגה את הלא ייאמן. כמו כן, תוכלו לקבל טיפים רבים שיכולים לתרום לספורטאים, מהספורטאית הישראלית הגדולה מכולן – מה שיכול לתת לכם ערך מוסף אמיתי לחיים. תוכלו ללמוד איך להתמודד עם קשיים כמו כישלונות, אכזבות פציעות וקושי פיזי, ותלמדו איך לנתב את הקשיים לשיפור עצמי, שיוביל אתכם להצלחה גדולה יותר. ובנוסף, ג'רבי תדבר על התמודדות עם קשיים נפשיים שיכולים להיות כלולים בלהיות ספורטאי תחרותי. כך שאין ספק שכל אחד יכול ללמוד רבות מדרכה וסיפורה של ג'רבי, כאשר ספורטאים, וספורטאים תחרותיים בפרט, יכולים ללמוד מכך אולי יותר מכל אחד אחר.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ