איך להתכונן לטריאתלון?

שתף כתבה:

יציבות לקויה והשפעתה על הבריאות

מאז תחילת דרכו לפני כמה עשורים, אז התחרו בו אנשים בודדים, הטריאתלון עבר כברת דרך. כיום, אם גמלה בליבכם ההחלטה לנסות להתחרות בטריאתלון – אתם בחברה טובה, ותצטרפו למיליוני אנשים ברחבי העולם שמשתתפים בטריאתלון מדי שנה. 

אולם רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, קחו בחשבון שרצון לבדו לא מספיק. עליכם להיות כמה שיותר מוכנים, הן מבחינת תכנית אימונים והן מבחינת הציוד המתאים. 

מתי מתחילים להתאמן?

באופן כללי אם אתם מעוניינים לקחת חלק בסוג הספורט המרגש והממכר להפליא שנקרא טריאתלון, עליכם להתחיל להתאמן כ- 12 שבועות לפני האירוע. אם אתם נמצאים כבר בכושר ונחשבים לאנשים בריאים גם 8 שבועות לפני כן יספיקו לאימונים. ואם אתם מתחילים מאפס – התחילו להתכונן כ- 16 שבועות לפני האירוע המרכזי. 

עליכם להקפיד לבצע שני אימונים בשבוע לכל מקצה (שחייה, ריצה ורכיבה על אופניים), לכלול אימוני התנגדות כחלק מהתכנית כדי להתחזק, לשפר את הסיבולת ולחזק את השרירים ולהקפיד על מנוחה אשר חיונית להתאוששות. 

איזה ציוד צריך?

מלבד לתכנית אימונים אתם תזדקקו גם לציוד לטריאתלון. 

  • שחייה – הציוד יהיה נחוץ לכם בטריאתלון לכן כדאי כבר לתרגל אימונים עם הציוד, כדי להתרגל אליו. בגזרת השחייה עליכם להיות מוכנים עם כובע רחצה, משקפת טובה, אטמים לאף ולאוזניים ובמקרים מסוימים תזדקקו גם לחליפת צלילה וסנפירים. 
  • אופניים – שלב האופניים בטריאתלון דורש גם את הכי הרבה ציוד. מלבד אופניים עליכם להיות מוכנים עם נעלי ספורט טובות, קסדה ובגדי רכיבה נוחים. 
  • ריצה – שלב הריצה אינו דורש מכם יותר מדי ציוד לטריאתלון מלבד בגדי אימון נוחים ונעלי ספורט איכותיות. מעבר לכך אנו ממליצים להשתמש גם במדרסים לספורטאים. 

מהם מדרסים לספורטאים?

מדרסים יכולים לעשות פלאים, במיוחד כאשר אתם מבצעים פעילות גופנית אינטנסיבית כמו למשל אימונים לטריאתלון. כיום מדרסים זו הבחירה המושלמת לספורטאים אשר רוצים למנוע עומס יתר על הרגל וכף הרגל בפרט במהלך הריצה או הרכיבה על האופניים. מדרסי ספורט מיוצרים לרוב מגומי אלסטי או חומר גמיש מסוג אחר והם כוללים בולמי זעזועים ומערכת של ספיגת זיעה. עיצובם והתכונות שמשולבות בהם הופכים אותם למעולים עבור כל פעילות ספורטיבית. 

מה היתרונות של מדרסים לספורטאים?

מדרסים בנעלי הספורט האיכותיות שלכם מציעים כמה וכמה יתרונות, במיוחד כאשר הם מותאמים לכף הרגל שלכם באופן אישי. הם מעניקים הרבה יותר יציבות, בולמים זעזועים, מונעים שברי מאמץ, מפחיתים כאבים ומקטינים את עומס היתר על נקודות לחץ. 

מדרסים מתקדמים לספורטאים מיוצרים על ידי טכנולוגיה מתקדמת, והם הבחירה של ספורטאים רבים. מעבר לכל היתרונות הבריאותיים המדרסים גם מסייעים לשיפור הביצועים, והכי חשוב – הם עוזרים לשמור על הגוף ולאפשר לכם להתחרות בטריאתלון שנים על גבי שנים. 

מדרסים הם ציוד חשוב והכרחי לטריאתלון. מומלץ לקנות מדרסי ספורט מחברה מוכרת ולה מוניטין בתחום. 

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ