מדרסים אורטופדיים לשמירה על הבריאות ולמניעת כאבים

שתף כתבה:

מדרסים אורטופדיים לשמירה על הבריאות ולמניעת כאבים

מדרסים אורטופדיים ליצירת איכות חיים טובה יותר

אין זה משנה מהו הגובה שלנו או מהו המשקל שלנו, תמיד יהיה חלק אחד בגופנו שהוא התומך בכל הגוף כולו. מהו החלק

הזה, או ליתר דיוק זוג האיברים הזה? מדובר בכפות הרגליים כמובן. ומכיוון שכך, חשוב שנדאג ליציבה נכונה ואם אנו מרגישים אי נוחות או כאבים, אסור להסס. באמצעות מדרסים אורטופדיים אומרים שלום לכאבים ולחוסר הנוחות בכפות הרגליים.

במרכז האורתופדי פיט סטפ פרו יוכלו לתאים עבורכם את כל סוגי המדרסים, בהתאם למבנה כף הרגל שלכם, בתאם לרמת הפעילות שלכם, לרבות מדרסים לספורטאים מקצועיים. סובלים מכאבי צוואר או גב? סובלים מכאבי ברכיים? מדרסים יוכלו לסייע גם בכך, ממש כפי שיוכלו למנוע את הופעתם של הכאבים מלכתחילה.

מדרסים אורטופדיים ומבנה כף הרגל

מדרסים פשוטים, כלומר כאלה שאינם מותאמים באופן אישי, עשויים להיות בלתי יעילים. למעשה, הם אפילו עשויים לגרום ליותר נזק מתועלת. שלא כמו מדרסים פשוטים, שאינם מותאמים לרגלו של המשתמש מדרס אורתופדי זה משהו אחר לגמרי. זאת מכיוון שהוא מותאם באופן מדויק לכף הרגל, כך שיתקבל מדרך נוח, יציב ואפקטיבי.

על ידי מדרסים אורטופדיים יוצרים מנגנון פיצוי באותם האזורים בכף הרגל שאינם נתמכים כהלכה. זה יכול להיות קשת גבוה וזה יכול להיות גם פלטפוס. לפעמים המדרס נועד לסייע כאשר קיימת הטייה של הרגל לאחד הצדדים או כאשר העקב איננו יציב. היציבה הנכונה יוצרת חלוקת משקל טובה יותר ושומרת מפני נזקים לגב, למפרקי הברכיים ולקרסוליים.

מהי התאמה אישית ?

כדאי להבין מהי בעצם התאמה אישית של מדרס אורתופדי. כיצד יודעים לייצר מדרס אישי, לפי מידה? ניתן לעשות זאת באופן הבא. כל נבדק משאיר טביעת כף רגל על חומר רך, ובאמצעות יציקה מיצרים את המדרס. ביצירת מדרסים אורטופדיים עשויים להשתמש במידת מחשב וכן נדרשת בדיקה ידנית ובדיקה של האופן בו הנבדק עומד, רוכן או נוטה לצדדים. המדרס ייוצר על פי מבנה האצבעות, כריות כף הרגל, גובה הקשתות (אורכית ורוחבית). לאחר מסירת המדרס ושימוש של כשבוע עד שבועיים, ניתן לבצע תיקונים קלים במידת הצורך כדי שהתמיכה תהיה מושלמת לחלוטין.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ