מדרסים לספורטאים לתמיכה ולמניעת פציעות

שתף כתבה:

מדרסים לספורטאים לתמיכה ולמניעת פציעות

בואו לשפר את איכות החיים בעזרת התאמת מדרסים לספורטים בהתאמה אישית

ספורטאים הינם אנשים פעילים במיוחד. הם נחשבים לאנשים בריאים והם בדרך כלל מודעים יותר לתזונה בריאה ולסגנון חיים בריא יותר. יחד עם זאת, ספורטאים עשויים להיות גם יותר מועדים לפציעה בשל פעילות אינטנסיבית. כיצד ניתן למנוע זאת ? קודם כל, חשוב שלא להעמיס באימונים יתר על המידה.

בנוסף, חשוב להיעזר באביזרים כגון מדרסים לספורטאים. המדרסים מעניקים תמיכה לכף הרגל ומשם – לגוף כולו. באמצעות מדרסים שמייצבים את הגוף ניתן למנוע פציעות ונזקים ולא רק לכפות הרגליים. כך ניתן למנוע נזק וכאבים גם לברכיים ולגב.

מדרסים לספורטאים – מהו הספורט שלך ?

לא ניתן לדבר על מדרס לספורטאים בלי להזכיר כי ישנם סוגי ספורט מגוונים ולא כל מדרס יתאים לכל ספורט וספורט. ישנם מדרסים לספורטאים שיתאימו במיוחד לרוכבי אופניים. ישנם אחרים, שיתאימו יותר לשחקני כדורסל או כדורעף. יש מדרסים שיתאימו לעוסקים בריצה למרחקים ארוכים וכן הלאה. אך כמובן שלא רק אופי הפעילות הספורטיבית חשובה. חשוב לא פחות – להתייחס למבנה כף הרגל.

אף כי ישנם מדרסים שהם מוצרי מדף, למרבית הספורטאים פתרון כזה יהיה לקוי. זהו פתרון זול, אומנם, אך התאמתו החלקית עשויה להתברר כצרה צרורה. עבור ספורטאי רציני, שעוסק בספורט כמה פעמים בשבוע, חשוב במיוחד לבחור במדרס לפי מידה. זהו מדרס בהתאמה אישית המיוצר במיוחד לפי מבנה כף הרגל ובהתאם לאופי היציבה במנוחה ובתנועה.

מדרסים באמצעות הדמיית מחשב

כיצד ניתן לייצר מדרס איכותי לספורטאים ? יש כמה שיטות, כאשר השיטה הוותיקה יותר מתבססת על יצירת הטבעה של כף הרגל במשטח ספוג רך (לצורך יציקת המדרס). שיטה אחרת, מתקדמת יותר, מבוססת על שימוש בתחבושות גבס ליצירת התאמה אופטימלית. מטבע הדברים, השיטה המתקדמת של ימינו מאפשרת גם יצור לאחר הדמיית מחשב.

בהם בדיוק מדרסים לספורטאים בהדמיית מחשב ? מדובר בהדמיה המבוססת של גלאים, סנסורים, שמודדים את הדרך שבה דורך הנבדק על רגליו תוך התייחסות למבנה כף הרגל. במרכז האורתופדי סטפ פיט פרו ניתן למצוא את כל סוגי המדרסים, לרבות מוצרי מדף ופתרונות בהתאמה אישית מדויקת.

מאמרים מומלצים

img

טיפול טבעי לכאבי גב תחתון

כאבי גב תחתון הם אחד מסוגי הכאב הנפוצים ביותר בעולם, המשפיעים על כ-80% מהמבוגרים בשלב מסוים בחייהם כאבי גב הם בעיה נפוצה שאנשים חווים וזה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו פציעה...

img

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג

כאבי כתפיים נפוצים לאחר אימון קיקבוקסינג כאבי כתף הם תלונה נפוצה בקרב אלו שמשתתפים באימוני קיקבוקסינג. סוג זה של כאב יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון טכניקה לא נכונה,...

img

טיפול טבעי לדורבן בכף הרגל

מה זה דורבן ברגל?תוכן עניינים1 מה זה דורבן ברגל?2 גורמים לדורבן בכף3 אבחון דורבן ברגל4 אפשרויות טיפול5 מתי לפנות לרופא6 חלופות לניתוח/טיפול7 מספר אפשרויות לטיפול טבעי...

תמיד זמינים בוואסאפ
מלאו פרטים ונחזור בהקדם



    ?יש שאלות

    השאירו מספר טלפון ונציג שלנו יחזור אליכם

    חייגו עכשיו פנייה בווטסאפ